Sunday 8 March 2015

Zdrowa pasta do chleba.

Mam tyle zaległości w postach,że szok.W telefonie milion zdjeć moich kulinarnych wyczynów i kompletnie zero czasu, zeby to ubrać w słowa i tu wstawić.Ale dzis zabieram sie do roboty na poważnie , a jak juz bede po zawodach to zaczynam mój kanał na youtubie.Tak postanowiłam ,a co!

No dobrze.Na pierwszy rzut pójdzie zdrowa pasta do chleba.Ja jem ja przeważnie albo z kromka pełnoziarnistego albo z chlebami zbytnimi , chrupkimi.


Będzie potrzeba:

2 jajka ugotowane na twardo
Pół papryki czerwonej,żółtej lub pomarańczowej.Zielona jest dla mnie trochę za gorzka do tego ,ale jak lubicie to śmiało.
2 łyżki kukurydzy konserwowej
Pół małego kubkajogurtu greckiego albo naturalnego
Sól i pieprz do smaku

Jajka rozgnieść,za leniwa jestem zeby je kroić w drobna kostkę.Do tego wmieszać pozostałe składniki.Doprawic do smaku i gotowe.Zdrowe i smaczne!!!


No comments:

Post a Comment